6 Ağustos 2012 Pazartesi

Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer:Okudum Bitirdim

Gerçekten uzun zamandır bu kadar sürükleyici bir roman okumamıştım.İsmi çok ilgimi çekmişti ve açıkçası daha metafizik ve ruhani öğeler bekliyordum kitaptan.Buna rağmen bir çırpıda okudum,merakla ve şevkle.Karakterlerin sağlamlığı,kurgusu,başarılı betimlemeler,adeta sizi romanın içine çekiyor ve elinizden bırakamıyorsunuz.Son sayfalara kadar merakla okumanızı sağlayan bir üslubu var yazar Lourent Gounelle'in.Yapılan yorumların hakkını veriyor sonuna kadar."Yeni Coelho" demekte hiç de haksız sayılmazlar.Hayatınızda birçok şey aşağı doğru gidiyor,mutsuz ve bezginseniz,korkularınız,kaygılarınız varsa bence bu kitabı okumalı ve yoktan var olmanın ne demek olduğunu anlamalısınız...Şiddetle tavsiye ediyorum....




Hiç yorum yok: