29 Nisan 2012 Pazar

Dalan D'olive Shower Gel

Duj jellerine meraklı olduğumu daha önceki yazılarımda anlatmıştım.Sıra sıra boy boy duş jeli de olsa gözüme çarpan olursa yine alırım.
Dalan ın bu duş jelini özellikle görüntüsünün cezbediciliği yüzünden aldım.Ama kullandıktan sonra banyo ritüelimin vazgeçilmezlerinden oldu.Kokusu adeta bir zeytin tarlasına düşmüşsünüz gibi.Bu da içinde gerçekten zeytinyağı kullandıklarının göstergesi.Güllü duş jeli ve body lotion ını da kullanmıştım,o da muhteşemdi.Buna da bayıldım.İlk şişe bitti,ikinciyi de gittim aldım Gratisten hemen.Fiyatı da çok ekonomik,sadece 3,95tl.Kırlangıç ın zeytinyağlı duş jelinin fiyatına ve aşırı sıvı formuna bakacak olursak Dalan hem ekonomik,hem yoğun,hem de kokusuyla ve nemlendirme özelliğiyle gerçekten çok başarılı...


Hiç yorum yok: