10 Nisan 2012 Salı

Eczanemizde.com Siparişim

Eczanemizde.com u yeni deneme fırsatım oldu.Bundan önce küçük bir siparişim daha olmuştu.Hızlı gönderilerinden çok memnun kaldım gerçekten.Ürün çeşitliliği de oldukça tatmin edici.Ayrıca paypal ödeme sistemlerinin olması sayesinde her seferinde uzun uzadıya kart numaralarıyla falan uğraşmayıp birkaç saniyede ödemenizi kolaylıkla yapabiliyorsunuz.Bu siparişi pazar gece yarısı vermiştim.Bugün bir saat önce elime geçti.Gerçekten çok hızlılar ve ürünler hasarsız bir şekilde elinize ulaşıyor.
Gelelim ürünlerime...
La ROCHE-POSAY hydreane legere nemlendirici benim gibi hassas cildi olanlar için oldukça başarılı bir ürün.Daha önce avene ürünlerini kullanmıştım.Hemen hemen aynı özelliklere sahipler.Termal su içeriği sayesinde ciltteki tahrişi kızarıklığı önlerken aynı zamanda üstün nemlendirme özelliği ile cildi yeniliyor.Temizleyicisiyle birlikte avantajlı bir fiyata geldi,o yüzden set halini tercih ettim.
BARIELLE 60 SECONDS MANI-PEDI ürünü gerçekten favorim.Yumuşacık,pamuk gibi ellere 1 dakikada kavuşuyorsunuz içeriğinde yağlar sayesinde.Rakip ürünlere göre hem fiyat hem de kalite olarak üstünlük sağlayan bir ürün.



Hiç yorum yok: