2 Ekim 2012 Salı

Eczanemizde.com Siparişim

Eczanemizde.com a ne kadar övgü yağdırsam yetersiz kalır.Son derece profesyonel çalışıyorlar.Siparişi verdikten en geç iki saat içerisinde sipariş kargoya teslim ediliyor ve ertesi gün ürünlerinize kavuşuyorsunuz.Birinci sınıf hizmet sunuyorlar gerçekten çünkü internet üzerinden yaptığım hiçbir alışveriş bu kadar seri bir şekilde elime geçmiyor.Bir de petburada.com var sevgili kedim Maskot için alışveriş yaptığım.Onlar da petshop kategorisinin eczanemizde.com u diyebiliriz :D


Gelelim sipariş detaylarıma..Yine La Roche Posay ağırlıklı bir sipariş oldu.Vazgeçemediğim hydreane legere başrolde tabi ki..Hassas cildimi gayet güzel nemlendiriyor,rahatlatıyor.
Diğer vazgeçemediğim ürün ise avene thermal spray.La roche posay in de termal suyu var,onu da alabilirim ama avene daha ekonomik olduğu için tercih sebebim.Her derde deva gerçekten.Serinlemek istediğimde,egzama sonucu oluşan kaşıntılarda,her türlü yanıkta acil yardım ürünüm :))



La Roche Posay den Effeclar Tonik aldım bir de..Bu üründen çok memnun kaldım daha önceki kullanımımdan sonra.Özellikle derin bir temizlik istiyorsanız kesinlikle beklentilerinizi karşılayacaktır.Şu anda temizleyici hediyesi var.İhtiyacınız varsa kaçırmayın.


Bu ürünü annem için aldım.Tırnak mantarı ve tırnaktaki şekil bozukluklarının tedavisinde kullanılıyor.Eğer böyle bir şikayetiniz varsa alabilirsiniz.


Tester konusunda kırmamışlar beni.Bioderma ve la roche posay tercihim demiştim.Effeclar ın losyon ve temizleyicisini,biodermanın da köpüren temizleme jelini koymuşlar.Bir de broşür var.Çok işime yaradı,tüm la roche ürünlerinin detayını veriyor.



Hiç yorum yok: