4 Ekim 2012 Perşembe

Lila Kutu Siparişim :)

Lila kutu o kadar kusursuz ki ne desem az..Ürünlerinden tutun da,ince jestlerine kadar on numara beş yıldız bir site.
Siparişimi hafta başında verdim.Bugün elime geçti.Gayet de hızlılar diyebiliriz.Teşekkürler LilaKutu ;)


Gelelim ürünlere...
Berkeley Square markasını lilakutu ile tanıdım ve gerçekten cıvıl cıvıl şişeleriyle beni benden aldılar..Bu özel gift set i özellikle gül kokulu olduğu için tercih ettim.Fiyatı da oldukça uygundu.Gül kokusunu tercih etme sebebim sakinleştirici etkisi..Ayrıca meraklılarına şunu belirtmek de fayda var;gül esansı ve yağı özellikle aşk tılsımlarında kullanılıyor.Hayatınıza aşkı çekmek istiyorsanız mutlaka gülle ilgili ya tütsü,ya gülsuyu,ya da esansını kullanmanızı tavsiye ediyorum :D



Rare Blossom Üzüm Çekirdekli peeling i çok uzun zamandır almak istiyordum.Fiyatı yarı yarıya düşmüş.Tabi ki kaçırmadım.Sunumuna bayıldım.Kutusunu mücevher kutusu olarak değerlendireceğim.




Raen Gül Kokulu Masaj Yağı yine benim gül takıntım yüzünden satın alınmış bir ürün.O kadar güzel paketlemişler ki,özellikle bunu sizlere göstermek için aşama aşama fotoğrafladım.Gerçekten çok özenli.Kokusuna da hasta oldum.Yakında başka ürünlerini de almayı düşünüyorum raen in.Web sayfası için BURDAN



Bunlar da tester olarak gelen ürünlerim.Revigen şampuan ile ilgili çok şey yazıldı çizildi.Oldukça kaliteli bir ürün.Kendi seçimim olarak gönderildi.
Diğer testerim ise Lanopearl markasına ait gece boyunca onarım maskesi.İçeriğindeki 51 özel ekstrat ile capcanlı sabahlara uyanmanızı vaat ediyor.Annem üzerinde deneyeceğim.Etkiler mucizevi olursa ilk fırsatta alırım :D




Hiç yorum yok: