12 Haziran 2012 Salı

Eczanemizde.com Siparişim

Eczanemizde.com yenilenmiş arayüzüyle çok daha şık ve kullanışlı bir hale geldi.Gerçekten son derece profesyonel çalışan bir site.Ürünlerin sunumu,paketlenmesi,fiyatları herşey dört dörtlük.Hızlı gönderi süresi de mükemmel.Aynı gün kargoya veriyorlar ürünleri.Kısacası çok memnunum siteden :)
Ben bu siparişimde vazgeçilmezim olan avene termal sprayden söyledim yine.Özellikle yaz aylarında kurtarıcım oluyor.
La Roche Posay hydreane legere günlük nemlendirici olarak cildime çok iyi geldi.Yağlanma yapmıyor ve uzun süreli nemlendiriyor.Uygun fiyatı nedeniyle elimdeki bitmemiş olmamasına rağmen stokladım bir tane.
La-Roche Posay effeclar tonik i ilk kez kullanacağım.Memnun kalacağımdan eminim.Sağlam bir toniğe ihtiyacım vardı.Markaya güvendiğim için söyledim.
Son olarak birçok blogda gördüğüm ve herkesin memnun kaldığı sebamed likit yüz ve vücut yıkama jelini söyledim.Egzama problemim olduğu için,yazın biraz daha özen göstermem gerekiyor vücuduma da cildime de.Aşırı kuruma ve kaşıntı olduğunda bu ürünü kullanacağım :D








Hiç yorum yok: