2 Haziran 2012 Cumartesi

Yeni Kitap Alışverişlerim(D&R ve Maxkitap.com)

Bu blogda kitap konulu ilk yazım..Açıkçası kitaplarımla ilgili ayrı bir blog sayfası açmayı düşünüyorum.Ama şimdilik buradan paylaşacağım sizlerle.Özellikle yeni bir kitap alışveriş sitesi keşfettim,onu tavsiye edeceğim kitap kurtlarına.Sitemizin adı Max kitap,adresi http://www.maxkitap.com.Fiyatlar gerçekten diğer kitap sitelerine göre birçok üründe çok uygun.İlk siparişim olduğu için biraz tereddütlü verdim siparişi.Ama d&r dan verdiğim siparişimle aynı gün geldi.Kitap ayıracının dışında bir de magnet koymuşlar.Güzel bir promosyon.Ben memnun kaldım,umarım sizler de kalırsınız.Max kitaptan "samizdat ve "meleklerin gücü" kitaplarını satın aldım.Kitap yorumlarımı okuduktan sonra bir ara yaparım :)




D&R alışverişimde değerli hocam Prof Dr.Sevil Atasoy'un kitaplarını ve uzun zamandır okumak istediğim Bonzai'yi satın alırken,son zamanlarda yıldızı parlayan yayınevlerinden on8 yayınlarının "onlardan biri" adlı son kitabını da attım sepete.

Hiç yorum yok: