10 Eylül 2012 Pazartesi

Bordo Ruj Meselesi(BORDEUX Lips Fall 2012)

Sonbahar kış defilelerinde podyumlarda en çok karşılaştığımız renklerden biri bordo bu sene.Kıyafetlerde de oldukça sık kullanılan bordo rengi,en çok dudaklarda karşımıza çıkıyor...Oldukça riskli ve her tende farklı bir görünüm yaratan ve özenle sürülmesi gereken bir renk..Makyajda benim katı kurallarım yoktur,yani bordo ruju illa ki esmerler sürebilir,açık tende kötü durur vs gibi..Herkes her renk makyaj yapabilir.Önemli olan nasıl ve hangi teknikle kullandığınızdır..

Peki bordo ruj nasıl kullanılır?İşin en önemli kısmı doğru tonda bir bordo seçmek..Öyle çok seçenek var ki..Mat mı,parlak mı ya da saten görünümlü bir ruj mu seçeceksiniz önce buna karar vermeniz gerek..Sonra ton seçme kısmına geçin,ve dudağınızın küçük bir kısmında rengi test edin..O tona göre uygun bir dudak kalemiyle dudağınızı çerçeveleyin.Dudak kalemini kullanırken çok fazla bastırarak ve belirgin hatlar çizerek uygulamayın ki keskin bir görünüm olmasın..Bordo rujunuzun renginin tam vurgulanması adına rujdan önce bir concealer ya da pudra yardımıyla dudak renginizi nötrleyin..Evet,şimdi rujunuzu sürebilirsiniz.Koyu renkleri fırçayla sürün der makyaj uzmanları ama ben pek tercih etmiyorum,size kalmış birşey.
Koyu tonda bir ruj sürdüğünüzde dudaklarınızı vurgulamak adına göz makyajınızı en hafif şekilde yapmalısınız.Ben far bile kullanmıyorum böyle durumlarda..Çok ince çekilmiş bir eyeliner,kirpiklere çok hafif bir rimel dokunuşu..Pastel tonlarda,cildinizin canlı görünmesi adına sürülmüş bir allık ya da pudra yeterli olacaktır.Sakın allığı abartmayın.




Hiç yorum yok: