18 Mart 2012 Pazar

Mini Gratis alışverişi:)

 Down Under Nar Özlü Şampuan,La Ligne Gül Kokulu Duş Jeli,Loreal köpük saç boyası,Benri hindistancevizli el kremi,flormar tırnak uzatıcı cila,nivea peel off maske,şelale asetonsuz oje temizleyici;)




Bugün Gratis'ten aldıklarım....En çok down under paketini sevdim bu alışverişimde.Uzun zamandır almak istiyordum.Sıvı saç kremi promosyonu  ve fiyatı çok cazip geldi.
Hindistan cevizli el kremi ve gül kokulu duş jeli gratise özel ürünler.Ben benri markasını çok beğeniyorum.En son pamukları da çıktı.Çok kaliteli..
Saçımı evde boyuyorum uzun zamandır.Daha önce Kolestonun köpük boyasını denemiştim.Lorealde indirim olduğunu görünce denemek için aldım.Fiyatı 13,90 a düşmüş.
Nivea maskeleri çok beğeniyorum.Özellikle bugün aldığım maske inanılmaz ferahlatıyor cildi.
Aseton ve tırnak uzatıcı cila çerez gözüyle baktıklarımdan.:D Asetonsuz şelale nin kokusu biraz ağır ama güzel temizliyor.

Hiç yorum yok: