6 Mayıs 2012 Pazar

Gratis Alışverişi Vol.3

Gratis komşu kapısı oldu artık.Bir tek şey için bile gitsem illa ki birkaç şey daha alıp öyle çıkıyorum.Bugün de öyle oldu.
Flormar fondotönlerde %30 indirim varmış.Sırf meraktan mat velvet fondotönden aldım bir tane.Far paletinin rengi hoşuma gitti.Onu da attık sepete :D Dezenfektan temizlik mendilleri en büyük kurtarıcım.İkincisi %50 indirimli olduğu için 2 adet alındı.Deodorantta rexona dan vazgeçemiyorum maalesef.Leke yapmayan bu çeşidi favorim.Sabunlara gelince,bugünlerde ciddi bir sabun takıntısına yakalandım.Sıvı sabunları bir kenara atıp saf sabuna geçtim.Zeytinyağlı sabun ve niveanın çileklisi bugün nasibini alanlar benden:) Bakalım sabun takıntısı nereye kadar sürecek..:D Ve tabi ki Gliss şampuan ve maske.Kırmızı seriyi de en az sarı onarıcı seri kadar seveceğimden şüphem  yok.Bu arada tüm seride indirim var.Gliss kullananlara  duyurulur....Fotoğraflara geçelim şimdi :)







Hiç yorum yok: